Jenga

19:06 Unknown 3 Comments



  Jengę chyba zna każdy - to popularna rekreacyjno-umysłowa gra, której reklamę często widzimy w telewizji.  NaturalMotionGames Ltd stworzyło mobilny odpowiednik gry planszowej, a właściwie to nie planszowej, a bardziej wieżowej(?).  Celem gry jest wyjęcie klocka z klockowej wieży tak, aby nie upadła.

  Zasadami wersja mobilna nie różni się praktycznie niczym od tej realnej - fizycznej. Grafika jest fajna, bo trójwymiarowa. O dziwo trójwymiarowości gra się ani razu nie zacięła. Bardzo fajnie, że autorzy pomyśleli o opcji multiplayer. Jest to idealny sposób na nudę nie tylko dla posiadaczy wytrenowanych szarych komórek. Gra nie przypadła mi do gustu - nie każdemu może się spodobać. Ikonka gry jest zrobiona okej. Podpowiedź - wieża nie wywróci się, jeśli pionowa prosta przechodząca przez środek nie wyjdzie poza podstawę. Grafika samej gry jest okej, jednak wybrałbym inny - mniej pou'owy - font. Samo tło powinno być mniej wyraźne, aby gracz skupiał się tylko na wieży. Wyjmowanie klocków nie jest takie łatwe. Bardzo fajnie, że graficy stworzyli tak realistyczny upadek klocków. Komórkowa gra nie sprawia takiej frajdy jak prawdziwa wersja. Autorzy przygotowali też kilka trybów; klasyczny (dla jednej osoby), sieciowy, pass and play (kilka osób). Gra jest monotonna i szybko się nudzi. Tylko fani tego typu gier się tym zadowolą.

 + pomysł
 + grafika wieży 
 - tło powinno być mniej wyraźne, aby gracz skupił się tylko na wieży
 - monotonność


PODSUMOWANIE:

Grafika: 6/10

Pomysł: 8/10

Dźwięki: 2/3

Wykonanie: 3/8

Grywalność: 4/5

Ogólna ocena:  23/36
 



3 komentarze :

  1. Sama bym to troche inaczej oceniła, ale moje zdanie nie różni się zbytnio od twojego. Ciekawy blog zapraszam do mnie alex2708.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dla Ciebie komentarz to minuta, a dla mnie to jeden uśmiech.